Monday, March 15, 2010

tengah buntu

macam mana aku nak teruskan hidup? who would pick me up?
*dad
*mom
*abg2
*adik
*friends
*boyfriend

nahhhhh tak ada siapa. dad? we just got into fight. he said i wasnt anything to him to worry so much or to care. dad... anak mana tak perlukan bapanya?

ibu... your always against me. kenapa? macam mana hawa nak ambil hati ibu? hawa dah cuba sedaya upaya. dari dulu lagi. hawa mintak maaf hawa bukan anak yang ibu nak kan selama ini. hawa bukan manusia yang sempurna. one day i'll open your eyes ibu.. =(

abg abg? macam mana kadang kadang dorg yang datang mintak tolong. haihhh haha

adik aku. sendiri timbulkan masalah dunia dia so aku malas nak kacau atau tambahkan masalah dia

friends.. i have lots i think but there always too busy. and aku sendiri bukan selalu keluar rumah nak jumpa dorang. rumah aku dgn mereka mereka jauhh... semput aku. hehe

boyfriend? none. sekian terima kasih.


i'm feeling that life isnt fair anymore. banyak dugaan.. halangan..and always happen to someone like me. im trying to make the best of me but, tak ada sape nak pandang atau nak dibanggakan atas kewujudan aku atas dunia ni.aku tak nak sakitkan hati siapa2. aku cuba jadi macam apa orang nak? tapi tak ada apa aku dapat. yea, life isnt fair. what should i do? kill myself? nooooo its silly.

3 comments:

  1. i like ur story..so please always up-to-date okey...

    ReplyDelete
  2. hi...just keep holding on...be strong...pray hard...Allah will be always with u

    ReplyDelete
  3. thanks.. yeah ill try holding on as long as i can. if u like just follow my blog. ok?

    ReplyDelete