Thursday, April 1, 2010

haihhhh melampau!!!

oh dulu kau suka suka tapi sekarang cara kau MELAMPAU! baru aku sedar kau tengok aku dari atas sampai ke bawah. u know i dont like it! ur old... pikir lah mcm org dah matang.. mcm nak campak je fail yang ada kt atas meja setiap kali kau datang jenguk aku but i know i cant do that because i have act professional maybe inilah satu satunya masalah yang sering dihadapi oleh semua PA.

marah teramat sangat sekarang... hmm

sedar lah sikit kau dah umur 60 tahun laaa.... and dah ada anak and lagi tua dari saya tau tak. yes i want a guy thats like my age 20-28 etc2 and understanding and pandai pandailah aku nak cari mcm mana just leave it to me i can think and choose by my own. so please tak faham lagi ke? im still young and i have my pride.. i know what i want that is having my privacy! and i want my own guy to love me. so beat it!

pastu kau makin berani nak rapat dengan aku kan sekarang. melampaaauuuuu betullah! jangan sampai aku report polis. this is a crime. sexual harrasment!

No comments:

Post a Comment