Monday, March 8, 2010

Dugaan untuk saya

pada hari ini dan hari sebelumnya dan juga 2 3 4 hari sebelumnya memang kesabaran saya telah diuji. Masalah saya ialah gangguan seksual? how disgusting! macam mana saya nak hadapi? I'm a practical student at MBSA Shah Alam... jabatan mana rahsia sebab saya diajar jangan membocorkan rahsia kerajaan. What The Heck? kena ke kalau keadaan dah macam ni... hmmmm (thinking) i dont know yet. dari mula mula saya ditugaskan tak ada masalah apa apa pun, tapi sejak kebelakangan ni kawan kawan kepada bos saya yang dah kahwin dah ada anak dah ada cucu kalau dijangkakan pada umurnya telah cuba mengambil kesempatan untuk mengayat saya, erghhhhh and konon kononnya untuk suka suka. euwwww I'm younger than your anak OK? way muda lagi harap maklum. and anda sepatutnya boleh digelar sebagai atuk atuk kepada saya? your older than my dad! haiyooo.... jangan act with me like im your age or your in my age. commonnnnnnlaaaaa..........even kak yati pesan "hawa jangan layan orang tua tua yang nak mati ni" see... bukan kak yati sahaja ada juga hamba Allah yang bersependapat dengan saya. thank god.

Pastu, masalah lain. mereka neh tak ada kerja ke?? tiap hari nak datang melawat bos saya? tahulah mereka sahabat karib bos saya. Bukan bos saya sakit pun nak duk jenguk hari hari. untuk makluman, bos saya sihat walfiat.. masih kicking and breathing. lepas tu punya cerita, like i dont know, everytime you went out of my boss's office you wanted to sit infront of me at meja SU (where I'm placed when kak yati's out). tapi, bila saya tahu mereka dah mula berani nak GANGGU saya, saya ajak lah kawan kawan saya teman kt meja, and guess what? kawan kawan saya pun mereka nak pandang macam "nak makan orang" kata far. tapi tak berani nak duduk sama? kenapa encik, encik tak berani nak tunjuk gatal ke bila saya ada dengan orang lain kat meja. kang ada yang kene sepakkk kang (dengan bengisnya) tak pun "nak kene sebat" gimik kak yati nak takut kan orang. ahaaha... pelissslah..... jangan ganggu hidup aku lagi lah. be professional... dont be like a 25 year old man in a 60 year old body(memang pun). SCARRRYYY IS"NT IT??

No comments:

Post a Comment