Monday, February 8, 2010

wah, wah, wah!

WOOAAAA..... betapa terkejutnya aku melihat skrin atm tadi, dan hampir mengalirkan air mata. duit ptptn dah masuk. haha! first ingat nak buat muka tawar hati macam biasa aku buat bila nak check duit kat atm since bulan satu, tapi amat janggal pada saat pukul 150 tadi target untuk melihat duit rm6.10 je baki yang ada tibatiba mengandungi angka '0' lebih dari yang dijangkakan.. seronok seronok betul betul betul... haha... thanks ptptn your my life saver! dah naik kurus aku tauuu.... isk isk padahal makan apa tadi patut naik semangat nak makan je tadi? lol... ok ok... banyak aku kene pikir kan, camne nak guna duit aku but i have so many things i have in thought damnnn!!
in my thoughts?
1. bayar hutang afdzal and kak dhira
2. bayar hutang bil yang tertunggak 5 bulan
3. nak beli kasut sebab kasut aku dah koyak rabai?
4. nak beli baju and seluar
5. nak tengok wayang wolfman and percy something..something lightning thief ? lol (i still xingat)
6. nak simpan duit untuk bayar duit pendaftaran next semester
7. new guitar? hehe
8. beli hp baru sebab hp sekarang dah senget. huhu
arrghhhhh? help me buntu buntu

No comments:

Post a Comment