Saturday, April 3, 2010

moments bersama si comel akil!






Akil nama di beri. sangat comel! Akil Zafran... rasa nak cium jeeeee tak nak lepas. dengan badannya yang sungguh sasa. hebatkan? hehehe i miss him so much. walaupon just baru hari neh jumpa.



One thing i remember the most he will like suka, gelak2, tutup tutup muka bila i buat muka comel? hehe emmm sorry i cant show it how huhu. but i love it! terhibur dengan telatah dia.




when will i get my own son/daughter?
hehe


sudah lega...



huraaa! huraa! hehe.... dont be mistaken sbb chelsea menang bola tadi. huhu...




Ni sebab i dapat baju yang i nak! hehe i mean tuk sementara tak ada baju langsung tuk di pakai huhu. ok ok... jujur memang rambang mata jalan2 kat dataran melaka and jongker walk like jalan kat petaling street. tp neh suasana lagi best kot? huhu... and i suka this 2 3 baju tapi mahal lari dari bajet soo sabar hawa, u dah beli 3 pasang. hehehe

satisfied!








yang kelakarnya i was there macam i was the tourist. macam tak penah nampak barang2 yang dorg jual tuh. hehehe. sebab dah lama tak pulang. and it was great! i watched this chinese man performing with his guitar, he was radical! like those songs he sang.. and he has good english agsent. im very proud of him... hope he did well and murah rezeki.

yeah yeah those are the moments masa jalan jalan tadi. sorry nana! tak amek pic nana pon. huhu

Thursday, April 1, 2010

haihhhh melampau!!!

oh dulu kau suka suka tapi sekarang cara kau MELAMPAU! baru aku sedar kau tengok aku dari atas sampai ke bawah. u know i dont like it! ur old... pikir lah mcm org dah matang.. mcm nak campak je fail yang ada kt atas meja setiap kali kau datang jenguk aku but i know i cant do that because i have act professional maybe inilah satu satunya masalah yang sering dihadapi oleh semua PA.

marah teramat sangat sekarang... hmm

sedar lah sikit kau dah umur 60 tahun laaa.... and dah ada anak and lagi tua dari saya tau tak. yes i want a guy thats like my age 20-28 etc2 and understanding and pandai pandailah aku nak cari mcm mana just leave it to me i can think and choose by my own. so please tak faham lagi ke? im still young and i have my pride.. i know what i want that is having my privacy! and i want my own guy to love me. so beat it!

pastu kau makin berani nak rapat dengan aku kan sekarang. melampaaauuuuu betullah! jangan sampai aku report polis. this is a crime. sexual harrasment!

Monday, March 15, 2010

tengah buntu

macam mana aku nak teruskan hidup? who would pick me up?
*dad
*mom
*abg2
*adik
*friends
*boyfriend

nahhhhh tak ada siapa. dad? we just got into fight. he said i wasnt anything to him to worry so much or to care. dad... anak mana tak perlukan bapanya?

ibu... your always against me. kenapa? macam mana hawa nak ambil hati ibu? hawa dah cuba sedaya upaya. dari dulu lagi. hawa mintak maaf hawa bukan anak yang ibu nak kan selama ini. hawa bukan manusia yang sempurna. one day i'll open your eyes ibu.. =(

abg abg? macam mana kadang kadang dorg yang datang mintak tolong. haihhh haha

adik aku. sendiri timbulkan masalah dunia dia so aku malas nak kacau atau tambahkan masalah dia

friends.. i have lots i think but there always too busy. and aku sendiri bukan selalu keluar rumah nak jumpa dorang. rumah aku dgn mereka mereka jauhh... semput aku. hehe

boyfriend? none. sekian terima kasih.


i'm feeling that life isnt fair anymore. banyak dugaan.. halangan..and always happen to someone like me. im trying to make the best of me but, tak ada sape nak pandang atau nak dibanggakan atas kewujudan aku atas dunia ni.aku tak nak sakitkan hati siapa2. aku cuba jadi macam apa orang nak? tapi tak ada apa aku dapat. yea, life isnt fair. what should i do? kill myself? nooooo its silly.

Monday, March 8, 2010

Dugaan untuk saya

pada hari ini dan hari sebelumnya dan juga 2 3 4 hari sebelumnya memang kesabaran saya telah diuji. Masalah saya ialah gangguan seksual? how disgusting! macam mana saya nak hadapi? I'm a practical student at MBSA Shah Alam... jabatan mana rahsia sebab saya diajar jangan membocorkan rahsia kerajaan. What The Heck? kena ke kalau keadaan dah macam ni... hmmmm (thinking) i dont know yet. dari mula mula saya ditugaskan tak ada masalah apa apa pun, tapi sejak kebelakangan ni kawan kawan kepada bos saya yang dah kahwin dah ada anak dah ada cucu kalau dijangkakan pada umurnya telah cuba mengambil kesempatan untuk mengayat saya, erghhhhh and konon kononnya untuk suka suka. euwwww I'm younger than your anak OK? way muda lagi harap maklum. and anda sepatutnya boleh digelar sebagai atuk atuk kepada saya? your older than my dad! haiyooo.... jangan act with me like im your age or your in my age. commonnnnnnlaaaaa..........even kak yati pesan "hawa jangan layan orang tua tua yang nak mati ni" see... bukan kak yati sahaja ada juga hamba Allah yang bersependapat dengan saya. thank god.

Pastu, masalah lain. mereka neh tak ada kerja ke?? tiap hari nak datang melawat bos saya? tahulah mereka sahabat karib bos saya. Bukan bos saya sakit pun nak duk jenguk hari hari. untuk makluman, bos saya sihat walfiat.. masih kicking and breathing. lepas tu punya cerita, like i dont know, everytime you went out of my boss's office you wanted to sit infront of me at meja SU (where I'm placed when kak yati's out). tapi, bila saya tahu mereka dah mula berani nak GANGGU saya, saya ajak lah kawan kawan saya teman kt meja, and guess what? kawan kawan saya pun mereka nak pandang macam "nak makan orang" kata far. tapi tak berani nak duduk sama? kenapa encik, encik tak berani nak tunjuk gatal ke bila saya ada dengan orang lain kat meja. kang ada yang kene sepakkk kang (dengan bengisnya) tak pun "nak kene sebat" gimik kak yati nak takut kan orang. ahaaha... pelissslah..... jangan ganggu hidup aku lagi lah. be professional... dont be like a 25 year old man in a 60 year old body(memang pun). SCARRRYYY IS"NT IT??

Wednesday, March 3, 2010

Kau.

Kau, di sini hanya menemaniku sepanjang jalan
Kau, bukan di sini menjadi teman dalam kehidupan
Kau, mencuri hatiku memberi harapan
tapi, kau pergi enggan menoleh belakang

Aku, menanti kau memanggil nama
Aku, mahu kau hidup bersama
Aku, harus tegap berdiri melihat kau pergi
bahagia dengan dia pertama kau cari
tapi, sedihku menghujani hari hari

Kau, jangan lupai aku
Katakan kau perlukan aku
Aku, tidak lupa akan kau
Hati bibir tutur aku perlu engkau

Monday, March 1, 2010

Oh let me in this time

Bring me a lily and one loaf of bread
take me home now
I can’t forget any words that you’ve said
but they’re gone now
Trying my best to keep up with your pace
but you’re too fast
Trying my best to get off of this fencefor I won’t last
Maybe we can try to be better this time
Maybe we can try to be better this time
I’m just a speckle of dustin this gigantic world now
I’m going only where the air will take me
bring me down now
And my smiles turn to tearsand
I’m facing my fears
can’t you see me
trying my best to reach out for your hand
you won’t let me in
and I’ve done what I can
you keep changing your plans
do you need me
Maybe we can try to be better this time
Maybe we can try to be better this time
so let me in
let me in
let me in
let me in
let me….